tiistai 7. elokuuta 2012

Itkevä mies

Tänään otin pitkästä aikaa asiakkaan, ku ihoki näyttää jo melkein normaalilta. Poka oli pitkäaikanen vakkari, jota en ollut tavannu varmaan vuoteen, eilen illalla mies otti kuitenki yhteyttä pitkästä aikaa, ku oli ajatellut mua paljon.

Alussa mies käyttäyty ihan normaalisti, kyseli kuulumiset ja keitti kahvit jauhettiin siinä turhaa paskaa vähän aikaa. Kahvin jälkeen siirryttiin olkkarin sohvalle ja käytiin tositoimiin. Tiedän että tosi moni asiakas hoitaa ittensä kädellä ennen tapaamista, että kestaisivät pitempään, mut tää oli jo ennätys. Meni varmaan 20min ennenku tää laukes ja no sehän oli pelkkää jyystämistä koko sen 20min, rupes jos vähän kyllästyttämään, ku tää mies valu hikeä mun päälle, läähätti ja nylkyttäminen hidastu koko ajan, nii etten ollu enää ees varma, että seisoko sillä vai ei.

Ei siinä mitään, mut aktin jälkeen se lysähti mun päälle makaamaan ja nukahti! Siinä sitten kohteliaasti herätin sen hihittelemällä. Se heräs ja sitte alkoki tää "mun täytyy kertoo sulle jotain, mä oon rakastunu suhun. Mä en voi elää ilman sua" sit se laitto päänsä takas mun tisseille ja rupes nyyhkyttää.

Hivuttauduin pois sen alta, puin äkkiä vaatteet ja lähin liikkuu eteiseen, se tuli perässä (pillittäen edelleen) pyys pusun hyvästiks (alko itkemään hullun lailla) sanoin heippa ja suljin oven.

Sori mut en lämpee tikkulaihoille tietsikkanörteille, enkä varsinkaan jos ne on mun asiakkaita.

Rakkaudella Saskia <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti