maanantai 23. heinäkuuta 2012

Tänään oli keikka ekaa kertaa moneen kuukauteen. Poka oli törkeen hyvännäkönen 34-vuotias lentäjä, ilmasekski olisin varmaan tälle antanut :D

Poka varasi multa tunnin, tosiasiassa olin miehen luona noin 40min, josta yli puolet mies hiero mun hartioita ja selkää. Mikäs siinä, tommosia keikkoja vois tulla useemminkin. Huomas että tää mies ei ollu ekaa kertaa huorissa, oli kyllä sen verran itsevarmat otteet, eikä maksusta tarvinnu muistuttaa alussa, vaan herra ojensi ne mulle heti eteiseen päästyäni.

Siinä mies sitten lätisi perus kehuja mun kropasta ja kysy jos haluan että se hieroo mun hartioita, sanoin että tottakai, ne onki vähän jumissa, siinä se hiero mua varmaan 20 min ja rupesin jo vähän vihjailemaan, että eiköhän mentäis itse bisneksiin. No hän halus riisuu mut ja kysy että saako vähän nuolasta, tottakai annoin. Sen jälkeen riisuin mieheltä vaatteet ja tää käskin mun mennä 69 koska halus vielä maistella mun hyvän makusta pillua ja kattoa mun kiimasta persettä. Siitä sitten siirryttiin ite aktiin, vähän häiritsevää oli kun mies halus tuijottaa mua silmiin koko ajan ja kattoa kuinka mä nautin, yritin ehdottaa doggya, mutta ei kelvannut, koska siinähän ei nää mun naamaa, joten perus lähetyssaarnaajalla mentiin, joka oli kyllä ihan hyvä, tällä jätkällä oli nii jättimäinen kalu, että siinäkin meinas jo pökkästä liian syvälle :D

Poka laukes kyllä melko nopeesti, mä siinä samalla ja sitten se halus vielä sormilla saada mut uudestaan laukeemaan. Oli kyllä vähän liian täydellinen setti asiakkaaks sanon minä, mut hyvä vaan, olispa se aina tällästä, nii jokainen nainen varmaan tekis tätä :P

Siinä se sitten oliki, mies saatto mut taksille ja sano haluuvansa tavata uudestaan, ei siinä mitään, täydellisen vakkarinhan tosta sais, kun makso vielä 150e ekstraa :)

Rakkaudella Saskia <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti