tiistai 24. heinäkuuta 2012

perheen rikkoja :)

Viime yönä joskus klo 4, helvetin vihainen kimittävä nainen soitti mulle, puhelu meni kutakuinkin näin:

Nainen: saatanan huora, mitäköhän sun miehesi sanoo, kun otan sen numeron selville ja kerron kaiken

Minä: anteeks minkä kaiken, nyt rupes kiinnostamaan

N: että sä panet mun miestä, mä tulen huomenna kylään, niin sun mies voi lukea sun lähettämät tekstiviestit

M: voi kuule voisitko ensin kertoa että mikä sun miehen nimi on, niin tietäisin kenen vaimo soittelee, kun niitä miehiä on ollu niin paljon

N: Muhammedin vaimo täällä soittelee, tiesitkö sä huora että sä rikot ihmisten perheet

M: huora mä kyllä saatan olla, mutta yleensä ne syyt mun palveluiden käyttöön ei kyllä löydy kodin ulkopuolelta, suosittelisin rouvaa likistelemään vatsamakkaroitaan ja katsomaan peiliin

N: sua ei kohta enää naurata, kun mä tulen sun oven taakse

M: tervetuloa, keitänkö kahvit? Onhan osote tiedossa?

N: kuule lutka tässä ei nyt ole vitsin aihetta, mä kyllä otan sun osotteen, sun nimen ja sun miehen nimen selville

M: no voi harmi, sulla voi sitten kestää vähän, laitoin jo kahvinki tulemaan :( mutta sittenku löydät, nii voitko soittaa mulle ensin, jotta ehin siivoomaan? :)

N: mun mies kyllä tietää missä sä asut, odota vaan, kun mä tulen poliisin kanssa sun ovelle

M:
fakta nro. 1 Huoraaminen on suomessa laillista, joten poliisit tuskin puuttuu tähän :D
fakta nro. 2 Mä en ota asiakkaita koskaan kotiini
ja fakta nro. 3 en muuten ota ulkomaalaisia asiakkaita, koskaan en ole ketään Muhammedia asiakkaakseni ottanut, tiedän sen tarkalleen, koska pidän listaa kaikista, mutta kiitos kuitenki tästä juttu tuokiosta :)

Ei enään nainen vastannu, tais olla väärän huoran numero nyt sillä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti