maanantai 23. heinäkuuta 2012

Rakkautta multa saa, kuhan maksaa.

Tänne ilmestyi jälleen yksi "huoran blogi", teen tämän koska haluan purkaa kokemuksiani ja saada ihmiset ymmärtämään tätä ammattia.

Vähän taustoistani alotin nämä hommat 12-vuotiaana, koska silloiset velkani pakottivat siihen tilanteeseen (ja tämä ei todellakaan tarkoita että olisin ihmiskaupan uhri :D). Ensimmäisestä kerrastani en juurikaan muista mitään, ihmisen aivoilla kun tuntuu olevan hyvä tapa työntää huonot kokemukset jonnekkin pään syövereihin.

Kun olin 15-vuotias olin saanut kaikki velat maksettua, joten pidin yli vuoden tauon näistä hommista, kuitenkin siitä oli jo tullut osa mun elämää, eikä kynnys uudestaan alottamiseen ollu kovinkaan suuri, joten tässä sitä nyt ollaan kohta 20-vuotiaana ja edelleen näissä hommissa.

Mulla on aina ollut nii sanottu "kaksois elämä" en muista että olisin ollut sinkkuna päivääkään sen jälkeen ku täytin 14 ja nyt jos mietitte, niin ei, kukaan edellisistä/ nykyisestä seurustelukumppanistani ei tiedä näistä mun hommista, ainoastaan hyvät ystävät ja työkaverit, enkä todellakaan halua sekottaa "siviilielämääni" tähän.

Toivon että tästä blogista on suuri apu mulle, lukijoille ja kaikille sellaisille jotka harkitsee tähän työhön ryhtymistä.

Rakkaudella Saskia <3

2 kommenttia:

  1. Miten sinä aloitit? Voisitko tehdä postauksen siitä miten kaikki alkoi ja mitä silloi ajattelit tästä jne ? :) Kiva blogi,olen saannut ihan uuden kuvan huoraamisesta

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentista, mukava kuulla että blogi palvelee tarkotustaan just siinä, että ihmisten ennäkkoluulot ja käsitykset saisi selkeyttä :) teen kyseisen postauksen lähipäivinä :)

    VastaaPoista