maanantai 13. lokakuuta 2014

Kuulumiset

Lähes vuoden olen pitänyt radiohiljaisuutta. Kuulumisia on sinä aikana kyselty useaan otteeseen, joten nyt on sen aika.

Asia nro. 1 olen siis hengissä :D

Vuoden aikana on tapahtunut vaikka ja mitä, mutta vaikeuksien kautta mennään aina voittoon, kuten joku joskus osasi sanoa! Tapasin miehen joka on tukeni ja turvani, ehkä jopa se kauan kadoksissa ollu puolikkaani (joo lässynlää olen kliseinen :D).

Kun kerroin hänelle kaiken menneisyydestäni ja tekemistäni asioista hän sanoi "vaikka menneisyys on ollut kuinka paska, se on muokannut susta sen ihmisen joka sä nyt olet". En usko, että sitä olisi paremmin voinut sanoa.
Kuka tietää missä sitä olisi nyt jos ei olisikaan elänyt elämäänsä tyylillä jolla sen tein? Ehkä olisin vasta aloittelemassa sitä vaihetta? Ehkä olisin jonkun överi rikkaan öljysheikin vaimo? Tai sohvaan liimautunut 200 kilonen kotimamma? Who knows :D

Olin ehkä ottanut elämässä sellasen tietyn "uhrin" roolin, kai sitä tykkäsi olla onneton tai jotain muuta kieroutunutta. Sitä kyllä haaveili aina kaikesta, mutta siihen se jäikin. Nyt kun mulla on kaikki mistä sillon salaa haaveilin, sitä tajuaa vasta että kuinka paskassa sitä onkaan jaksanu rämpiä vuodesta toiseen. Mutta eihän Roomaakaan rakennettu päivässä ;)

En olis koskaan uskonut että oikeesti pukeudun joku päivä valkoiseen rinsessa mekkoon ja marssin alttarille oman prinssini kanssa. Jos rehellisiä ollaan, jos joku olis edes vitsaillu sellasesta vielä muutama vuosi sitten, olisin varmaan pistäny sen tyypin nippuun ja yökännyt vielä päälle :D

Kun tulin pitkästä aikaa kirjottamaan tänne huomasin että 20000 lukijan raja on menny rikki, wau! Kiitos jokaselle lukijalle! Luittepa tätä sitten kiduttaaksenne itteänne, tai mielenkiinnosta, tai oksennus kurkussa tai vaan koska ette keksineet parempaakaan, tai koska joku pervo piintymä käski niin, niin kiitos jokaiselle. Kuten aikasemminkin olen sanonut toivottavasti tästä on ollut apua, mulle ainakin on!<3

Nyt tämä radiotaajuus hiljenee.

(Ehkä joskus vielä palataan, mutta vaan muisteluiden merkeissä, vanhaan elämään en palaa enään koskaan!)

Rakkaudella uudistunut, entinen Saskia <3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti