keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Paluu alkuun.

Eräs ihana lukija pyysi että kertoisin miten kaikki alkoi.

Niinkun aikeisemmin kirjoitin, ensimmäisestä kerrasta en muista kun jtn pieniä flash backeja, lähinnä paikan jossa olin, sillon olin niin sekasin ja vedin pään vielä pahemmin sekasin sen jälkeen. Mutta ensimmäisten kertojen joukossa oli myös niitä, kun huonon aktin jälkeen istuin tuntikausia suihkussa ja pesin itteäni hullun lailla, makasin sängyssä ja tunsin itteni tosi tosi likaseks. Ensimmäisistä kerroista en myöskään yleensä saanut rahaa, lyhensin vaan velkojani jollekki velkojan kaverille, tai velkojalle itselleen. Ja koska nämä kyseiset kusipäät tiesivät, että olin vaan maksuväline, nii mullehan sai käytännössä tehdä mitä vaan.

Yhden kerran muistan kun joku mulle entuudestaan tuntematon mies (kuitenkin velkojan kaveri) halusi panon, mies potki mua, läpsi mua, tukehdutti ja työnsi melkein koko nyrkkinsä mun pilluun, vaan satuttaakseen mua ja saadakseen siitä jotain nautintoa. Se oli ensimmäinen ja viimenen kerta kun velkojastani oli hyötyä, se pelasti mut siltä kusipäältä.

Sillon koin kyllä kaikki mahdolliset hullujen addiktit, joten kun vaihdoin paikkakuntaa ja velat oli maksettu, siitä oli helppo jatkaa ns. normaalien asiakkaitten kanssa.

Rakkaudella Saskia <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti